Älsklingens studentpresent ifrån mig =)

Igår var det den stora dagen för min älskling. :D Han tog nämligen studenten, efter 3 år på SFG, Sollentuna Fria Gymnasium där han gått teater. =) Och som många också vet köpte jag en liten present åt honom självklart. (delade med mina föräldrar) Och nu tänkte jag visa er, kära läsare, vad han fick utav mig. =)

Alltså ett armband.(ifrån guldfynd, för er som är sugna på ett sånt också.) Han blev jätteglad över det och även hans syskon och föräldrar tyckte det var snyggt. (tur för mig, eller hur? :D)




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* jenny

Fifan, d va jävligt läckert..

nu vet ja vad ja ska köpa till en viss person i födelsedagspresent!!

tack du

2008-06-12 @ 21:46:43 | http://jennylundal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback