Jag skiter i det.

Nä, nu orkar jag inte längre. Jag ska inte ta skit ifrån de anonyma personerna eller andra personer som klagar på mitt utseende, mina bloggdesigner eller vad jag skriver. Det är min blogg, jag skriver vad f*n jag vill här!! Och passar det er inte, kan ni sticka härifrån ögonaböj!! :@

Och till er andra, underbara läsare, tack för ert stöd och snälla kommentarer. :D Ni gör det värt att fortsätta. =)=) Och till er intresserade så kommer det en design att lottas ut senare i eftermiddag, ska bara hitta lite insperation här runt om. Sen så kommer den upp. Häll ögona öppna. :D:D

BTW, en ny bild för designhjälpen ser ni nu till vänster här på bloggen. Där ska ni klicka om ni vill ha hjälp med designen eller behöver råd osv. =)

Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anton

Måste bara säga att jag tycker din blogg är underbar & jag läser den varje dag. Tycker det är skit bra att du upptaderar varje dag flera gånger. Skit i va andra tycker, du är ju föfan SKIT SNYGG!



//A

2008-06-12 @ 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback