Fredag, 6 juni.

Hejhej. =)
Nationaldagen idag, och underbart väder ännu en dag. :D Hoppas detta väder håller i sig hela sommaren. Hur underbart vore inte det liksom? :D Någon som firar nationaldagen på något speciellt sätt kanske? Inte jag iaf. :P:P En hel vanlig röd dag för mig typ.

Men ändå så ska jag bara ta det lugnt, vill åka till älsklingen. Men kan inte det för att vi ska köpa studentpresent till honom imorn och då blir det krongligt om jag åker dit nu. =( Och desutom har han match också imorn. Och på bortaplan så jag vet inte om jag ska se, beror på om jag får med mig Sanna. Vi får se.

Nä, ut i solen med er nu för det ska jag. ;)
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* A

Skönt att sola.

kram kram

2008-06-06 @ 11:30:54 | http://justsweet.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* emelie

hejdu, tack så myckethoppas din kväll blir trevlig med, skulle bara freåga om du som kanske har tid itne skulle kunna pussla ihop en snygg blogg sida och kanske ha någon tävling lr nåt att man kan vinna den?

2008-06-06 @ 21:28:38 | http://onlyems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback