Härligt..

..att vara hemma igen. =) Varit en fylld dag idag, mötte upp familjen i Forum Nacka och gick runt där ett tag. Hittade mina födelsedagspresenter. (iförskott) Jag fyller ju inte fören på onsdag (18juni) men lika bra att välja själv vad man vill ha eller få pengar i handen. =)

Hittade ett par skor, en plånbok och en pocketbok. :D:D:D Suuupernöjd med allt. Jag fullkomligt älskar skorna. Kanske ni tycker det verkar tråkigt att få sina födelsedagspresenter så här långt innan själva dagen, men det tycker inte jag. :P:P Lika nöjd är jag för det ändå. :):) Eftersom 19 inte är en speciell ålder att fylla, det enda jag får göra är att anlita en sotare? :S Haha, kul va? Men men. Bilderna kommer upp på onsdag. =)

Imorn ska jag till tandläkaren, ska laga mina hål jag har.... Sen så ska jag klippa mig om det är okej för frisören. Egentligen min bror som skulle klippa sig, men nu vill han inte längre. :P Så då tar jag hans tid istället, mitt hår behöver verkligen det. Såååå sliiiitet så det inte finns. :P Dock bara topparna som åker så det syns nog ingen skillnad, men ändå. :)

Vad har ni haft för er idag då?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

jag har varit å slitit på jobbet hela dagen, och sen sovit. du verkar ha haft en trevlig dag :)

2008-06-16 @ 22:11:18 | http://malinhedblom.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anna

Hej hej.. Gillar verkligen din blogg.. Skulle gärna se att du la upp lite mer bilder på dig själv =)

Alltid roligt... Ha det fortsatt bra Kram

2008-06-16 @ 22:30:24 | http://annishanule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback