Hur orkar folk?!

Jag förstår inte hur folk orkar hoppa på folk med elaka kommentarer, mail eller inlägg.
Jag har fram tills jag låg på mest-aktiva listan har jag inte fått påhopp, men så fort man får lite fler besökare och skriver lite fler inlägg så kommer de som värsta flugsvärmen!?

Ett exempel är detta jag som skrev om måndags. Och tack snälla ni som har stöttat mig. =) Det värmer jätemycket. Ni gör det värt att fortsätta blogg trotts det känns lite tungt ibland.

Och nu ett helt inlägg ifrån David. Jag tänkte egentligen inte skriva ut hans bloggadress, då han inte förtjänar fler läsare än de få han har. Men du ska ha tack för att ens ha orkat nämna mig i ett inlägg, killen. Haha. Men ändå. Här är inlägget, varsegod och läs kära läsare och sen kan ni vara så gulliga att tala om för mig vad ni tycker.

Och nyligen fick jag ett mail ifrån någon vid David, jag undrar om det är samma kille?!



EDIT: Det är INTE samma kille som mailat och skrivit. Synd bara att denna "inläggs-david" fick ta smällen för mailet. Och jag ber om ursäkt över att ha dragit "inläggs-david" över samma kant, vore jag tacksam över om han kunde sluta dra mig över samma kant som dessa "mega-bloggare" som skriver meningslösa inlägg som"hej, nu är jag vaken", "hej igen, nu ska jag käka". Jag håller med om att det är meningslöst. Men jag är inte sån?! OKEJ?



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

vilken idiot ! det är han som ska skaffa sig ett liv :)

jag tycker du skriver jätte bra ! och jag älskar att kolla din blogg.. :)

2008-06-11 @ 15:29:12 | http://malinhedblom.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Usch, vilken tönt! Vi slår ner honom ;)

2008-06-11 @ 15:36:42 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jo det förstår jag ! :/

menmen, det finns ju idioter tyvärr.

han är ju bara avundsjuk, han gör ju sådär för han ska få mer besökare .. :)

2008-06-11 @ 15:37:07 | http://malinhedblom.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

haha vilken tönt kille ... jag är din vän sådeså DAVID!

2008-06-11 @ 15:41:45 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* David

Nej, jag heter inte Kalius i efternamn vilket du kan läsa av i min blogg-address. Jag tycker inte att jag var elak, mer uppriktig som sa vad jag tyckte. Klandra mig gärna för att vara ärlig. Får väl se ifall du vågar publicera att det inte var jag som skickade mailet till dig, för det var det inte. Kan skicka ett mail till dig som försäkring!

Och lilla Camilla, jag vill inte ha dina besökare. Jag är inte alls avundsjuk. Jag har fler vänner irl än vad du har här på internet, det spelar roll! Puss o kram /David Norén

2008-06-11 @ 16:24:29 | http://davidnoren.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Cecilia

Förstår att man blir utsatt för elaka kommentarer!

Men än så länge har jag inte blivit det på min blogg ännu.. Men jag vet hur det känns.. Jag har blivit utsatt för elaka kommentarer när jag gick i skolan.. Bara för att man e annorlonda behöver man bli utsatt för det.. Alla är lika värda! Eller va säger du?

2008-06-12 @ 09:54:16 | http://cecilia84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback