Lördag, 7 juni.

Hello bloggen. :D
Hoppas ni haft en lika underbar lördag som jag har. :D:D Den har innehållt shooping, mathandel, sol med vänner, grillad middag med familjen i solskenet. =) Som sagt det ovanstående är i korta drag hur min dag spenderas, och nu kommer lite mer insides ;) hihi.

Väcktes runt 10-11 rycket av mammi, käkade frukost och gjorde mig i ordning. Åkte vid halv 12 med mamma, pappa och lillasyster till Forum Nacka, där det inhandlades älsklingens studentpresent och lite kläder. (bilder kommer senare) Samt mat på vägen hem. =) Mötte även upp moster på JULA. Åkte hem, böt om till bikini och tog cykeln till stranden där Sanna väntade. :) Solade, kikade i tidning och allmänt umgicks. Promenerade senare till ICA där hon bjöd på glass. =) Satte oss senare på "scenen" på min gamla skola och käkade och fortsätte att umgås. :D Sen skiljdes vi åt och åkte hem till var och en. Där middagen nästan var klar hemma hos mig, grillad kyckling med potatisgratäng + sallad, rölök och feta ost. :D

Nu väntar jag på att få höra resultatet ifrån älsklingens match som slutade för ett tag sen. =) Hoppas de vann iaf. :D:D Och jag ska kika runt här och knopa ihop en design till utlottningen jag lovade igår. =) Lite ledtrådar är att det kommer bli gula och gröna färger samt lite fjärilar. =) Något som intresserar dig, kika in här strax då. :D

Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback