Måndag, 23 juni.

Hej.
Gick upp vid halv 1, sovit otroligt skönt inatt. :P Vilket jag inte trodde skulle hända igår eftersom älsklingen inte sov brevid. Men jag sov i hela 12 timmar, med undantag för toalettbesök vid 9 tiden. :P

Och fint väder har jag hemma hos mig, sol med 27 grader och delvis moln. :) Precis som jag sa igår. :P Och andra som hört det skulle bli regn, men inte hos mig inte. ;);) hihi.

Ska strax ut med hunden, syrran och mamma tjatar...... :S Sen har jag tänkt fortsätta med designerna som står på kö. Så till er som mailat mig, var vid msn under dagen så hjälper jag er nu. =) Vem vet sen när jag har tid....

Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback