Phuu

Har precis städat undan alla pappren och utskrivna arbeten som legat lite över allt i mitt rum., lagt i mappar och ner i skåpet. :P + jag har städat min garderob... låg massa saker utspritt i den men nu är de upphängt/vikt i lådorna. =) Mycket finare nu. :D:D Och konstigt nog skönare i mitt samvete :P:P

Har som sagt legat i solen större delen av dagen och pressat samt läst Harry Potter och lyssnat på musik. =) Det kallar jag svensk sommar, ja sommar för jag har det nu. =D Och ska njuta av den samt leta jobb som attan alltså. Orkar verkligen inte gå runt hela tiden och bara dega. + det får man inga pengar på. ;)

Nä, nu ska jag käka lite glass och se på tv ifall det är något bra på den.  =)
Hoppas ni haft en bra dag och att kvällen blir lika bra. =)
KRAMAR

UPPDATE:
Fanns inget bra på tv, så jag fortsätter sitta här ett tag. =)
Ska se ifall jag hittar på något kul att skriva, några tips? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback