Tired. :P

Då är filmen slut, som gick på 3:an. "Sova med fienden" alltså. :) Grymt bra film, vet att jag sett den förut men grymt länge sen. Och Julia Roberts är bara så grymt duktig. =)=) Älskar hennes hår, liknar mitt väldigt mycket faktiskt. ;) Iaf, ska nog strax krypa ner i sängen. Är väldigt trött nu och varmt är det också. Svettas ihjäl här nästan. :P Och elementet är INTE på älskling.

Imorn får ni gärna kika in igen då det kommer upp en designutlottning någon gång under dagen. =) Vill ni ha chansen att vinna en design gjord av mig är det hit in ni ska kika imorn. :D:D

Men iaf, hoppas ni haft en bra dag och fortsätt gärna ge mig lästips i föregående inlägg. :D:D Har många böcker jag se till att köpa/låna och läsa. :):) Tack till er alla som bidragit med tips. :D:D
Godnatt. =)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

vad bra att den inte är de ;)

2008-06-07 @ 00:16:26
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jag såg också den filmen, väldigt bra!

2008-06-07 @ 14:51:40 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback