Tisdag, 17 juni.

Goddagens.
Nyligen tillbaka hemma efter en tripp hos tandläkaren. Jag vaknade först 11.25. Och bara sprang runt i huset och skrek på pappa. :P Haha. Kom dit till 11.30 och den innan mig kom ut 11.40 så det gjorde ingenting. :P Jag måste skärpa mig med tiderna på morgonen och inte ignorera väckarklockan och somna om. Det funkar inte längre. Hur f*n ska jag klara livet sen?!

Hmm, aja. Sitter här nu iaf med bedövning som hoppas släppa snart. Ska strax in i duschen också, sen 16.00 ska jag klippa mig. Dock bara topparna, men de är rätt slitna så det blir nog en hel del ändå som åker. =) Annars är det inget planerat idag.

Har ni några planer för dagen?
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback