Tisdag, 3 juni.

Hello. =)
Ännu en dag med fint väder, hoppas inerligt att det blir lika fint imorn då min mormor ska firas för hennes 80 år. Och halva släkten kommer. :):)

Hemma igen efter att ha varit hos min älskling, alltid lika underbart. <3 Saknar honom redan nu ju. =( Men hoppas på att han kommer imorn, och det gör mormor också. :S:P Åkte hemmifrån honom vid 10 och kom hem strax efter 12. Han skulle till sin skola för ett prata med en lärare om sitt betyg eller vad det var han skulle göra. Och då passade jag också på att åka hem.

Senare i eftermiddag ska jag åka med lillaystern min till Forum Nacka för att handla studenpresent till Robin som tar studenten den 5 juni, den tjej som vi har gemensamt som kompis eftersom alla vi tre spelade i samma lag i ett x antal år. :P :D + så ska vi se om vi kan hitta en present till älsklingen som tar studenten den 10 juni. :):) Vi har våra funderingar över vad vi ska hitta på men är lite osäkra. =) Men vi får se.

Så nu ska jag ta och kika runt lite här i bloggvärlden, jo föresten så om ni har lust så kan ni tipsa mig om era favoritbloggar. Behöver lite nytt att läsa. :D

Hoppas ni får en bra dag. =)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

snygg ny design :D

2008-06-03 @ 15:27:46 | http://musicofc.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Det ska bli jättefint imorgon, och på torsdag med (vilket är jätteskönt då jag har skolavslutning :P)

2008-06-03 @ 22:03:30 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Frances

det är bra med fint och varmt vädret. Men väder är så varm gör att man inte kan sova så länge.



Vädret är så härlig, kanske göra någonting utomhus med din älskning när han ta sin student.



:D



jag har ingen favoritblogg som kan rekommentera :(.



2008-06-04 @ 14:31:24 | http://forensicfrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback