Torsdag, 19 juni.

Hello. =)
Jao, dålig uppdatering kommer det nog fortsätta att bli under denna helg, middsommarhelgen. För att älsklingen är här och för att jag åker till farmor & farfar imornbitti. Firar alltid middsommar med dem. =)=) Älskar det. :D <3

Och min farmor gör de godaste jordgubbstårtorna som finns, mums. Alldeles egna, till och med tårtbotten gör hon själv. Hon är minst lika duktig på att hålla blommor osv vid liv + de är otroligt fina så man nästan tror att de blommar året om. :D:D + att jag vet att jag kommer få min födelsedagspresent då vi åker ut imorn. Men nog pratat om det.

Vaknade vid 11 rycket idag, myste lite med älsklingen innan vi gick upp och åt frukost. =) Sen dess har vi spelat ett "parti" kubb, han vann... Med tur. ;) Sen har vi spelat ett parti Alias, ordförklaringar med syster och bror. Och just slappar vi. =) Kvällen blir lugn med mat och tv-tittande skulle jag tro. =) Någon bra film som går ikväll?

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag.
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback