Uttråkad...

...är jag just nu. Har ingen aning om vad jag ska hitta på såhär sent på kvällen. Booriiing. Några tips på vad jag kan hitta på? :P

Har ju redan tagit en promenad med hunden efter middagen så det är ju klart. + läst har jag gjort en hel del idag. Satt på altanen i hammocken med mor min, mysigt var det. :) Hon satt och läste denna bok jag precis läst ut och som hon också förövrigt precis läst ut, kom i detta skrivande stund och lånade en av mina andra olästa böcker.

+ att både älsklingen och min bästa kompis, Sanna gick och la sig nu. :( Jag undrar om jag har vänt på dygnen... Hm, svaret är nog ja där skulle jag tro. Gick ju upp strax efter 13 idag.

Men aja, jag får väl roa mig här på bloggen och läsa.
Hoppas ni för övrigt har haft en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

tack så jättemycket :D

du kan alltid städa ;) det gör jag, eller har en liten paus nu :p

2008-06-30 @ 23:09:41 | http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback