Morn morn.

Godmorgon. =)
Hoppas ni sovit lika gott som jag har gjort. Eller?
Gick och la mig runt 1 ungefär, låg och tänkte på allt och alla i 1-2 timmar. Sen lyckades jag somna, men sovit jätteskönt. Brukar inte göra det när jag är ensam i den stora sängen. Mamma kom in vid 12-halv 1 och väckte mig idag, kanske lika bra då jag hade sovit bort dagen annars. :P (som vanligt) Käkade frukost och nu sitter jag här igen.

Läste hos Elli att blogg.se fortfarande inte bytt plattform, nu har de bytt natt två ggr. Och hoppas verkligen på att de gör de nu, natten till söndag. Men men vi får väl se..

Idag har min bror sin sista match i seriespelet som jag ska se på, dock börjar den inte fören 18. Sent tycker jag, men så blir det när föreningen har många lag och alla spelar samma dag. :S Hoppas på vinst för dem iaf, skulle vara kul. =) Så jag ska väl sitta här tills det är dags att åka ner. Bror, syster och mamma ska ner redan vid 15-tiden, men tror jag hoppar över det. Känner inte för att sitta i 3 timmar och kolla på andra lag...

Hur ser era dagsplaner ut? =)
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Gilraen

Nej, jag förstår inte heller hindret. Dom har fan bytt dag redan en gång. :/ Kan dom liksom inte bara bestämma sig någon gång?

Jo, med mig är det fint. :) Hur är det med dig?

2008-03-29 @ 13:48:29 | http://gilraen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback