OM DESIGNHJÄLPEN

Ifall du vill ha hjälp med designen så skicka INTE en kommentar med "kan du hjälpa mig med min design?"!
Ja, jag hjälper er gärna. Tycker det är kul att ni vill ha hjälp av just mig.
Så för att ni lättare ska veta hur ni ska gå till väga så klicka på bilden i menyn till höger som ser ut som den nedanför. Ni kommer då komma till ett inlägg där jag skrivit vad jag begär av er för att jag ska kunna hjälpa er.

(går också bra att klicka på bilden här)
image36

Skriver ni inte som jag hänvisar i det inlägget kan jag tyvärr inte hjälpa er. Det är alltså mycket viktigt att ni skriver så mycket ni kan. OCH maila med bilderna DIREKT. Tar så mycket tid om jag ska maila tillbaka och fråga vilka bilder eller textstil, färg osv ni ska ha.

OCH maila INTE 100 ggr och fråga om designen är klar!!! Tjat lönar sig inte! Det resulterar oftast i att ni får vänta ännu längre bara. När jag fått ert mail sätter jag igång med att fixa den och kontaktar sedan er när jag är klar. Och fråga inte heller hur lång tid det tar för det vet jag inte heller!!

Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emelie

Haha typ iaf ;)
Gos jag har flera jag har lovat med designer, men jag känner mig så dum för jag är så himla seg och fixa :P

2008-03-21 @ 15:12:14 | http://celebratelife.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Snällt att hjälpa till med designer :)

2008-03-21 @ 15:47:29 | http://bitemee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback