DH-race. =D

Otroligt skönt väder ute idag, har gått såhär ungefär hela dagen. :D:D Till och med hunnit sola i ca 60 min och fått lite färg. :) Blir det lika bra väder imorn, så ska jag lägga mig under solen och himmlen igen. :D

Nu tänkte jag ta och käka lite grann, middagen kommer bestå utav pizza. Alltså djupfryst pizza ifrån ICA. ;) Samtidigt som jag tänkt köra ett DH-race. Det är så att min älskade pojkvän brände jut säsong 1, 2 och 3 för jättelänge sen till mig och jag har aldrig haft tid/lust att sätta mig ner för att titta. Så vi prövar idag. :D:D

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, så uppdaterar jag så småningom. :)
Kramar




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

ÄLSKAR DH :D

2008-05-03 @ 18:55:05 | http://celebratelife.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Ida

DH-race låter inte dåligt :) ha en bra kväll :)

2008-05-03 @ 20:02:10 | http://idahbjork.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* libran

Låter som en härlig dag :)

2008-05-03 @ 20:40:31
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ceciliia

Tack så mycket hörrö :D , Din design goes väldigt fin!

2008-05-03 @ 21:24:09
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jennie

åååh! älska dh!

2008-05-03 @ 21:57:10 | http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback