Fredag, 9 maj.

Hejhej. =)
Solen skiner ute och här sitter jag i skolan. :S Var 21.8 grader varmt när jag åkte hemmifrån. =D Vill ju vara ute i solen och ha det mysigt. :D Men icke då, har lite att göra i dag, bl.a. redovisning och en uppgift som ska vara inne innan kl.15 idag. Bäst jag börjar jobba nu va? ;)

Som sagt så är jag i skolan nu, ska senare efter det hem en sväng. Sen in till stan igen med halv4 bussen, möta upp en kompis. :D Ska också hinna fika lite grann tillsammans samt leta rätt på min studentklänning, jag vet vilken jag vill ha. Hoppas bara att Gina Tricot har kvar den när jag kommer. Annars vet jag inte vad jag gör.. :S

Efter det lilla trevliga mötet och shoppningen ska jag ta pendeln till sollentuna, när min pojkväns föräldrar + syskon hämtar upp mig för att åka vidare till älsklingens teatervisning som är ikväll 19.00. =D Efter det så åker vi hem och har det trevligt denna fredagkväll. =)

Helgens planer är som sagt teater ikväll 19.00. Imorn har älsklingen match som jag ska se på, amerikansk fotboll spelar han för er som undrar. =) Den börjar för övrigt kl.13. Så ingen sovmorgon inte. :( Söndag åker jag nog hem under dagen, är barnvakt sen på kvällen. 18-23. =) skönt att tjäna en liten slant nu när studenten kommer. (klänning och skor ska inköpas alltså)

Hur ser era dags och helgplaner ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

det är skönt att vädret är underbart idag också :D

2008-05-10 @ 09:01:26 | http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback