Godnatt. =)

Då är det strax läggdags för mig. :) Har äntligen lyckats bestämma mig för kläderna imorn till studentfotograferingen och lunchen. Blir klänningen på fotot och sen byter jag om till ett par vita byxor och linne när jag ska käka så jag inte spiller på klänningen. :) Det vore en total katastof...

Imorn då, åker vid halv 10 till fotograferingen och lunchen som sagt. =) Sen kommer älsklingen på kvällen. :D:D:D Läängtar jättemycket efter honom nu, trotts jag var med honom halva förra veckan. :P Men kärleken har inga gränser. :D <3 Sen på torsdagen är det dagen D för mig. :D Ska samlas någonstans vid 10 typ, sen åka båt till Nacka Strand och springa av båten vid 11 ungefär. :) Sen bär det av hemmåt. Min studentmottagning kör vi på lördag, så jobbigt när det är mitt i veckan och många jobbar osv... Men men, det blir nog bra säkert. :D:D

Nä, nu ska jag sova. :)
Godnatt och sov gott
KRAMAR




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Hanna

Jodå dumt att klaga när solen skiner. Själv då?

2008-05-28 @ 12:00:10 | http://mshanna.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lina

Hoppas du får en bra dag

2008-05-28 @ 12:15:54 | http://liinahallqvist.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Kerstin

Oj - inte alls anonym längre ser jag!

Ha en supertrevlig studentdag och en lika fin sommar. Var rädd om dig

2008-05-28 @ 16:23:42 | http://arstinn.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* MATILDA

håller med dig - kärlek har inga gränser :)

2008-05-28 @ 18:32:19 | http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback