Hemma igen. =)

Då sitter man här igen. :) Skoldagen gick jättebra, gick vid 14 tiden då jag var klar med läxförhöret, alltså det kändes lite barnsligt lätt det där. Vem kan liksom inte veta hur en älg/björn/varg/gran/tall/huggorm osv ser ut liksom? Det är allmänbildning enligt mig.

Men iaf, mötte upp syrran på ICA. Hon skulle handla dricka och gottis till imorn, tydligen något prov tror jag. Fick också en mjölkchoklad, ni vet den där med bubblor. :D:P

Tänkte strax sätta mig och plugga lite grann, fortfarande en del saker att göra innan studenten. :( Och inte lite saker heller.... Men aja, önska mig lycka till då. =)

Hur ser er eftermiddag/kväll ut då?
Ha det bra, kram


(bjuder på en bild jag redigerat i photoshop)




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* evelina

mmm, choklad med luftbubblor...mmmm!

2008-05-05 @ 16:29:00 | http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback