Lördag, 17 maj.

God eftermiddag. =)
Nyligen kommit upp ur sängen, eller för en timme sen iaf. Käkat frukost är gjort också. Men jisses vad trött jag är idag alltså. Förstår inte, jag drack endast 1½ halv cider igårkväll. + jag kom i säng runt 00. Men men, sånt är livet. Man är inte alltid på topp helt enkelt.

Skulle egentligen iväg och titta på älsklingens match, som börjar 13.00. Men pga vädret så känns det inte allt för kul att sitta där på läkarn i 2½ timme och titta. :( Men åker nog lite senare till honom, vi får se. Han har en del att plugga och jag lika så.. Men den som lever får se. ;)

Kommer bilder/collage på gårkvällens outfit strax, kameran dog när jag skulle lägga över dem på datan. Så den laddar sig lite nu, ha tålamod. ;)

Hur ser er lördag ut? =)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Camilla

Ja visst är det trist med detta väder nu när det var så fint bara för några dagar sen!!

Ha en bra Lördag!!

2008-05-17 @ 13:41:55 | http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback