Lördag, 3 maj.

Godmorgon. =)
Ja, nog alltid kan jag säga så. Många ligger nog fortfarande och sussar i sina sänga nu, inte sant? ;) Men inte jag. Förvånad? Ja, jag också faktiskt. Haha, nej men det är så att min pojkvän har match idag så han var tvungen att åka. :( Så jag åt frukost med honom och följde honom en bit till bussen och tog med hunden på en promenix samtidigt. =)

Inga speciella planer för mig idag, ska diska resten från igår. Men så grymt mätt efter middagen så vi inte orkade. :P Tittade på Indiana Jones istället som gick på tv. Men efter 2 pausen så hoppade vi i badet. Alltså inte havet, utan bubbelpoolen som står på altenen. ;) Avis? Ja, det bör du vara. ;) haha. Annars ska jag nog ta mig ner till ICA igen, nämligen slut på coca-cola. ;)

Hur ser er dag ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback