Måndag, 19 maj.

Hejdär. =)
Hoppas ni haft en bra dag hitills. :) Vilket jag haft faktiskt. :P
Började 10.05 med Historia B, där vi fortsätte med det arbetet som är kvar i den kursen. Sen så gjorde vi klart en annan uppgift på samma lektion. Så lite fick vi gjort. :)

Därefter blev det en lunch som bestod utan en ost&skink sallad på Il Piatto. :) Sen gick vi tillbaka till skolan för att fortsätta plugg, nej inga lektioner. Klara med de kurserna som var idag (Naturkunskap B & Natur och Friluftsliv B). Satt där i skolan till ca 13.30. Hann göra klart ett arbete som ska redovisas imorn.

Åkte därefter till älsklingen där jag sitter nu. Och han gick nyligen ner till planen för att träna. Så jag tänkte ta och göra en Powe Point till redovisningen imorn. + blogga blir det. ;)

Något speciellt ni vill läsa här i min blogg? =)
Annars får ni ha det så bra. :):)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Kapten Haddock

hoppas du fick en godvind!

2008-05-19 @ 20:05:47 | http://veeef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback