Mitt öga. =)




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* LillaMia

Tack :) Du har det fint har med! Grymt med ogat! Jag har alltid velat gora coola grejer med mina bilder men har bara inte haft tid att lara mig :) Hur gor man det du gjorde dar?

2008-05-16 @ 09:26:15 | http://lillamia.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Vilka fina ögonbryn du har!

2008-05-16 @ 16:12:15 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

lungt photoshop

2008-05-18 @ 13:56:11
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ________

lungt photoshop

2008-05-18 @ 13:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback