Onsdag, 14 maj

Godmorgon. =D
Vaknar upp och ser solen, och brevid ligger MIN älskade pojkvän. Det kan inte bli så mycket bättre, eller jo om båda inte hade varit tvungna att åka till skolan förståss. :( Men om mindre än en månad så har vi ingen skola längre. Jag tar ju studenten 29 maj och Johan den 10 juni. =)

Men änså länge har båda skola som sagt, och på onsdagar börjar jag ju 12.10. :) Så här sitter jag nu och har precis ätit frukost och lyckats släppa iväg Johan till bussen, motvilligt men tvungen. =( Men som tur är så ses vi ikväll igen, min skiva/middag är nämligen ikväll. Men inget eftersläp för mig, den typen är jag inte. Så en trevlig middag blir det på Lejonbacken och sen blir det hem. Vill du komma på eftersläpet så är det inläpp vid kl.22 Och biljetterna in kostar mellan 100-150kr vid dörren tror jag. Alla är välkommna. ;)
(men du måste vara 18 för att komma in)

Dagens planer.
8.48 -10.14: Åka buss, pendeltåg, tunnelbana och buss till skolan.
10.20 -12.10: Lunch med Sanna.
12.10 - 14.20: Lektionerna Svenska C & Psykologi A.
14.54 - 15.45: Bussresa hem
16.00 - 17.00: Fixa mig inför kvällen.
16.58 - 18.00: Buss in till stan med mamma, sis och moster + Sanna och henns syrra.
19.00 - ?: Middag med klass på Lejonbacken. =)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Josephine

God morgon! Studenten låter ju trevligt:) Själv minns jag ännu min student 5 år sedan, riktigt minnesvärd dag! Har du klart redan vad du skall göra till hösten? Trevligt fortsatt dag!

2008-05-14 @ 08:20:51 | http://mumintroll84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback