Onsdag, 21 maj

HejHej. =)
Inte haft tid för mycket bloggning idag.
Började med tandläkartid 11. Sen var jag en snabbis i skolan, och som vanligt så behöver jag inte vara där... :@ Så jag åkte till älsklingen, åkte direkt till planen där han hade idrottslektion med sin klass. Spelade amerikansk fotboll. :P Sen så gick vi hem vid 16 tiden då de var klara. Haha, la oss i sängen och somnade. Han sov 15 min och jag sov tydligen i 30 min. :P Trött eller vad?

Vid halv 6 sen när han väckte mig så åkte vi till IKEA med hans pappa, syrra och bror. Kikade in på skopunkten och sen blev det MAX som middag och sen en sväng på IKEA som sagt tills de stängde, 20.00. Och nu har vi varit hemma en timme typ. Han ligger och tittar på fotboll. Jag sitter här och bloggar. :P:P Och resten av kvällen ser väl likadan ut, kanske någonting roligare på tv senare. :) Några tips?

Hur har eran dag sett ut då?
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* lisa

fin blogg :)

2008-05-21 @ 21:30:11 | http://lisaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback