Onsdag, 7 maj.

Hejhej =)
Fick stressa lite imorse, min klocka ringde säkert vid 6.00 bara det att jag sover så pass hårt att jag inte hör den. Men det är lite skumt eftersom klockan står vid huvudet på mig. :S Så mamma kommer in vid 9.25 och väcker mig, min buss ska gå vid 9.54 så det var bara att hoppa upp, klä på sig och sminka sig samt äta mat. Tog cyckeln ner till bussen, hade aldrig hunnit gå 1,3 km på mindre än 10 min. Fick vänta i 5 min på bussen ändå.

Sitter i skolan nu i väntan på att börja Svenska C och Psykologi A lektionerna. Också ätit lunch, ceasar-sallad blev det. =) Efter de två ovanstående lektionerna är det Ledarskap inom lek och idrott som gäller. Får säkert gå tidigare än vad som står på schemat, 15.45. =) Hem efter skolan och plugga, prov i Filosofi A imornbitti. Senare så kommer älsklingen. =D

Hur ser era planer för dagen ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Andrea

Jaha, da var det kanske inte sa illa :) Assa, du far mej nastan o sakna skolan lite grann ju! Far fortsatta lasa din blogg tror jag. :)

2008-05-07 @ 20:19:21 | http://trouble1208.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback