Söndag, 11 maj

Godkväll.
Dålig uppdatering, förlåt. :( Inte haft så mycket tid eller lust idag att skriva.
Vaknade upp brevid älsklingen, alltid lika mysigt. <3 önskar det vore så varje dag.

Åkte ifrån honom vid halv 2. =( Var hemma till 4 ungefär, tog det lugnt. Plockade några gräshögar som krattats ihop ifrån gräsklippningen. Sen vid 17.45 blev jag upphämtad för att sitta barnvakt. Och nu har jag precis kommit därifrån. =)
Åt lite gott, mat alltså. Köttbullar, makaroner och gräddsås. Hoppade studsmatta ett bra tag. :D Helt slut i knäna och huvudvärk börjar uppkomma. :( Hoppas jag sover bort den iaf.

Imorn är det skola som vanligt, och jag har hört att det ska bli sämre väder. :( Neej, vi vill ha sommar nu!!! Får hoppas på det bästa helt enkelt. Aja, nää nu ska jag chilla ner i sängen. :):)

Hoppas ni haft en bra söndag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Evelina - blivande brud <3

ja visst är det myyys att sova brevid sin älskade 0)

hoppas att solen är framme i veckan trots att det blir svalare!

2008-05-11 @ 22:55:01 | http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback