Studentmottagning. =)

HejHej. =)
Idag är det lördag, solen skiner och inte ett moln så långt ögat når. =) Med 25 grader ute. :D:D Mycket härligt. Klockan börjar närma sig 14.00 nu och då sätts min mottagning igång. =) Hade ingen i torsdags då jag sprang ut eftersom de flesta jobbar osv. Det är dock bara släkten som kommer och en kompis till syrran och mig. (spelade i samma lag alla 3) + hennes syskon och hennes mamma. =)

Hoppas på en trevlig dag för er alla och även för mig. ;) hihi.
Bloggar väl vid tillfälle eller senare när alla har dragit sig hemmåt.
Ha det bra
KRAMAR





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine

såå skönt med värme ^^

2008-05-31 @ 17:46:58 | http://enibas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Frances

hehe ..



det är bra att man ta student mottagning med härlig väder.



2008-05-31 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback