This day over soon.

Jahapp, då har ännu en dag gått. Och ännu en dag närmare studenten. :D:D:D
Är faktiskt trött nu redan. :P Och klockan är inte ens mycket...(?) Denna dag har varit helt okej. :)
Bättre än jag trodde den skulle blir om jag ska vara ärlig. =)

Liten sammanfattning av dagen då tänkte jag. =) Tog 9 bussen till skolan, lämnade in matkortet, nykeln till skolan, tömde skåpet och lämnade in min dator. (eller jag lämnade Sannas dator och hon köpte min) Sen tog vi en lunch i Forum Nacka, blev BurgerKing. Och ärligt talat står MAX och McDonald den maten med hästlängder. (!) Sen kom min moster på bussen när vi åkte hem så jag följde med henne hem till sig en liten stund. =) Tog halv 3 bussen hem igen.

Sen tog jag 18 bussen in till innebandymötet. Pratades om nästa säsongs planeringar och tränare samt vilka spelare som ska vara med osv. Åkte sen hem vid 20 ungefär. Tittade på slutet av fotbollsmatchen, Sverige - Slovenien (?). Vann med 1-0. Men slutet var de jättedåliga på att spela, gav bort bollen typ stup-i-kvarten. (haha, detta är inget bra. Älsklingen, du har fått mig att analysera fotbollsmatcherna och jag sitter till och med och kommenterar hemma vid tv... ;))

Hoppas ni haft en bra dag och kväll. =)
Godnatt och sovgott.
KRAMAR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback