Tisdag, 27 maj.

Goddagens. =)
Fint väder idag också. :D Kanske kommer solen att stanna hos oss nu. =) Hoppas på det, vill ha sol imorn (studentfotografiering + studentlunch) och självklart på torsdag. :D Min studentdag. :D:D Har iaf hört att det ska bli uppåt 20 grader på torsdag. :D Hoppas meteorologerna (stavfel?) håller det löftet. ;)

Men idag då, är jag "ledig" ifrån skolan. Eller alltså det enda som skulle göras var att lämna böcker, datorer m.m. Och det gjorde jag ju igår. =) Men jag har ändå fullt upp här hemma. :P Kommer säkert på fler saker jag ska göra under dagen. :P Men det nedanstående är prioerietta. =)

* Gå en promenix med Atrox. =)
* Städa rummet. (eventuellt hela huset när jag ändå är på gång)
* Försöka bestämma kläder tills imorn. (fotografiering + lunch)
* Fixa mina naglar. :P
* Ringa till tandläkaren och ändra min tid.
* Göra några designer som fått vänta ett bra tag nu pga allt i skolan.

Hur ser er dag ut?
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Det är underbart med vackert väder! Ha en bra dag! =)

2008-05-27 @ 14:06:49 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback