Torsdag, 15 maj

Hej.
Kvällskvisten nu då, sitter i Märsta hoa älsklingen som är på träning. Men kommer hem till halv 10. :)
Är grymt trött idag, var ju på skiva igår. Inga biljetter hittade någon ägare... Men jag gick ändå inte på eftersläppet, pga sista bussen hem gick 23.48 ifrån stan. Och middagen vad slut till 22, så det hade inte gjort någon skillnad på två timmar. Men var hemma till 00 ändå. Men grymt kul var det iaf, bättre än vad jag förväntat mig =)

Idag då, var uppe vid sju då älsklingen åkte till skolan. Själv sov jag ett par timmar till. =) Började inte fören 11.30. :) Dock grymt trött, halvsov på bussen. Började med Matte C och avslutade med Religion B vid 14 tiden. Åkte till älsklingen.

Och nu sitter jag efter middag som bestod av pannkaka. :D Tittar på "Du är vad du äter" just nu, inte speciellt bra. Men kan ju få en del tips på samma gång :P Resten av kvällen är lugn. =) Tv och dator + en pojkvän att sova brevid senare. Kan inte bli bättre. :P

Hur ser er kväll ut? Haft en bra dag då? =)
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback