Torsdag, 8 maj

Hejhej. =)
Sitter i skolan nu, skrivit klart Filosofi provet för ett tag sen. Allt gick bra, kändes det som iaf. =) Bara vänta och se hur resultatet blir sen. Nu ska jag bara sitta här och dega till 10.20. Då det är Matte C som gäller. Står på mitt schema att jag har prov imorn. :S Måste kolla om det stämmer eller ej. :S Om det är prov så är det Nationella i Matte C och det kommer jag aldrig klara. Klarade ju inte ens det förra.... Hm, aja..

Efter skolan ska jag nog eventuellt till stan med syrran och hennes kompis. Men inget bestämt ännu, vi får se. Annars åker jag nog hem och chillar. =) Alltid lika skönt, funderar på att sola eller klippa gräsmattan som har vuxit jättemycket nu. :S Sjukt fort det växer alltså.

Hur ser era dagsplaner ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* karolina

Du e utmanade 8))

Kolla min sida ^-^

2008-05-08 @ 12:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback