Utmaning =)

3 namn jag går under
Kärt barn har många namn. ;)
3 saker som skrämmer mig
Spindlar!!! Att prata inför stor mängd folk.. Att något går fel under operationen i höst..
3 saker jag har på mig
Ljusblåa jeans
Diesel-top
Hårsnoddar
3 sanningar
Jag hatar lögner
Är en dålig förlorare ibland.
Älskar Joha <3
3 saker jag verkligen vill ha
En toypudel. :P (mindre än dvärgpudeln)
Eget ställe att bo på
Ett jobb.
3 personer jag utmanar
Sanna, Malin & Lexie och alla som vill. =)

Utmanad av Karolina. =)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* karolina

Hehe :) sorry att jag glömde adressen ^-^

(jag läser ofta din blogg ^-^)

2008-05-08 @ 21:10:19 | http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback