Fredag, 24 oktober.

Äntligen fredag. :D:D:D
Fast för mig spelar det ju egentligen ingen roll, för att jag är ju "ledig" varje dag. ;) Men för de som jobbar eller går i skolan är det ju alltid skönt när det blir fredag. =) Eller hur?

Annars så tog jag, syster och mamma bussen in till syrrans skola för att hon skulle hämta skolböcker. Därefter åkte vi till Forum Nacka för att titta hur det nya ser ut, och jisses vad stort det har blivit alltså. Man tappade nästan bort sig där inne. :P Efter att ha gått där ett par timmar tog vi bussen till Mölnvik där vi mötte upp pappa, farfar och farmor och handlade lite mat. Hittade föresten ingenting i Forum Nacka som följde med hem, men mamma hittade en jacka på Intersport. Men däremot så köpte jag 3 st ljus inne på ICA Kvantum som följde med hem, ett rött, ett blått och ett grönt. :)

Och just nu sitter jag här och har precis fikat lite och fixat lite.
Nedan ser ni hur mitt "ljusbord" ser ut just nu. :P Lånade skålen/fatet utav mamma, med stenar, kulor och snäckor. I den skålen kommer jag senare sätta mina nya ljus i men bränner upp de som står i först. =) Fint va? :D


bilder utav mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback