Fredag, 3 oktober.

Hejdär.
Fredag idag, äntligen (!), och klockan slog nyligen 16.00, så då har älsklingen nyligen slutat och är på väg hem till mig. :D:D

Idag så har jag inte gjort så mycket, ändrat om lite bland kategorierna här på bloggen. Så att nu ligger alla recensioner, så som böcker jag läst och filmer jag sett i en och samma kategori, Resencioner.

Och just nu sitter jag i älsklingens säng, med laptopen i knät och tittar på tv. Har också precis ätit lite grann, som blev en ost&skinkpaj. MUMS! --->

Ikväll blir det bara att ta det lugnt osv. Kanske hittar någon bra film att titta på, vi får se. =)
Och helgens planer är inte så många, ännu. Blir nog bara att umgås och mysa. :D

Hoppas ni har det bra
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback