Lördag, 4 oktober.

Hej Friends! =)
Hoppas ni haft en bra dag, hitills iaf. :P
Det har nämligen jag, blev väckt vid 11.30 av älsklingen, käkade frukost. Började därefter baka, eftersom det är kanelbullensdag så blev det självklart kanelbullar vi bakade. :D Och medans degen jäste så tog jag och Johan en promenad upp till ICA, köpte lite gott för ikväll och kanel för det fattades hemma.

Efter det så fortsatte bakningen. Och för en stund sen så blev de klara och jättegoda! :D Tyvärr tog jag inga egna bilder, men ni en bild ifrån google jag hittade. :P Har ni ätit några kanelbullar idag då? :)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Ah är det idag det är kanelbullens dag? MUMS!! Bakade förra året, men idag blidde det inget :S

2008-10-04 @ 15:20:51 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback