Måndag, 20 oktober.

Måndagen är snart över och imorn börjar tisdagen, därefter är det onsdag och halva veckan har gått då. Igen... Har egentligen inte så mycket att skriva, men någonting måste väl ut ur mina fingrar så ni läsare inte tror jag dött eller något. :P Det vore ju illa, eller vad säger ni? ;)

Jag går fortfarande hemma och retar gallfeber på alla omkring mig. ;) Nää, jag bara skojjade. :):)
Letar jobb som en galning, och väntar på att få operationstid. Börjar tvivla på om det blir i år ens. :S Har iaf fått kallelse till någon "läkarundersökning" i november, annars är det dött på operationsfronten.... :(:(

Annars så händer inte så mycket. Tar dagarna som de kommer.
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* MATILDA

va fin din blogg har blivit :)

2008-10-21 @ 13:24:51 | http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback