Måndag, 27 oktober.

Hemma igen efter 5 timmars barnvaktning. :)
Jag och syster tog 8 bussen till Överby för att vara barnvakt, tjejerna har ju höstlov nu så då behövde vaktas. ;) Vi käkade frukost och därefter tittade vi lite på film och ritade fram till kl.12 då vi började med lunchen, makaroner och köttbullar. =)

Och nu är vi hemma igen, jag har packat och väntar på att klockan ska bli 15.30 så att jag kan gå ner till bussen. Åker som sagt till Johan med 15.58 bussen eller ska möta honom i centralen då han varit i Globen och lämnat sina arbetskläder osv. Därefter så åker vi till honom och käkar antar jag. Och sen ska vi fixa WoW på min dator, så se upp ni som spelar. ;)

Annars så händer inte så mycket i veckan, eventuellt in till Forum Nacka med syster och bror på onsdag. Så jag möter väl upp dem då antar jag, vi får se.. Min lillebror fyller nämligen 15 år i början utav november så vi ska fixa hans födelsedagspresent och angående att han följer med då är för att han ska kunna bestämma vad han vill ha inom rimliga prisregler. :P

Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

ska du spela wow?! OMG!!!

2008-10-27 @ 14:58:57 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback