Måndag, 6 oktober.

Hello.
En ny vecka har börjat igen. Den här lär väl gå lika fort som alla andra skulle jag tro. Någon som misstycker? :P Annars så skiner solen faktiskt, men det blåser lite grann fortfarande så det är ju inte så varmt som man skulle vilja.

Och min mamma är just nu hos läkaren, men förhoppningsvis på väg hem snart. Och om jag tror rätt så kommer jag få åka in och hämta ut medicin åt henne. Möter också upp min moster på halv 2 bussen, så gör vi sällis. :P

Annars så händer inte så mycket idag. Hur ser din dag ut?
Ha det bra
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Petra

Härligt med solsken, här är det strålande sol med!

Synd att man måste sitta inne och plugga. Är hemma från skolan idag så jag tänkte göra iordning några mackor och återvända till matteboken!

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-10-06 @ 12:40:38 | http://petray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback