Onsdag, 1 oktober.

Då är det den 1 oktober också, verkligen inne i hösten är vi nu alltså. Jag menar, titta ut bara: löven ligger på marken alldeles gula och bruna. :( Regnar gör det nu och har gjort stora delar av dagen. + att det är riktigt grått och kallt ute.:( Brrr, sommaren kom tillbaka!!!!!

Annars så kom jag nyligen hem ifrån Sickla och Nacka, var där med syrran. Hon ville åka in för att köpa ett par uggs, men hittade inga bra/snygga. Så vi åkte hem. Och nu strax ska jag börjar packa min väska med behörande saker eftersom jag åker till älsklingen om 1½ timme ungefär, kl.15 alltså.

Jao, så bloggning blir det mer imorn eller något snabbt ikväll. :)
Ha det bra tills dess.
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback