Smart, Milla ;)

Jag, Milla, Camilla, har kommit på att eftersom jag är arbetslös (än så länge, men letar för fullt) så kan jag lika gärna vara vaken halva natten. Jag måste erkänna att jag är grymt rädd för den tiden då klockan slår 00.00 fram till 01.00 (detta gäller bara när jag sover ensam, inte annars om älsklingen ligger brevid), eftersom det är den så kallade spöktimmen och eftersom det spökar i mitt hus så är det ännu läskigare, så jag måste antingen sova innan 00.00 eller ligga vaken och förska sova under den timmen eller vara sysselsatt. Så igår tittade jag på "What Happens In Vegas" och nu har jag tänkt ta ikapp serien "Desperate Houswives", har sedan länge tillbaka haft säsong 1-3 på CD som älsklingen bränt åt mig men jag aldrig tittat på. Men nu se du, är det ändring. ;)

Haha, meningslöst inlägg men ja. :P
Ha det bäst.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Nu vill jag höra om ditt spökhus :)

2008-10-07 @ 12:50:37 | http://carlssonmalin.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Your Dream Closet - ,

vilket sött spöke =)

2008-10-07 @ 19:35:53 | http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback