The Night.

Då har jag fått i mig lite mat, vi orkade inte göra något speciellt så vi tog bara det vi var sugna på. Så för mig blev det ett par toast. :) Så nu är jag mätt, de där toasten är faktiskt det enda jag har ätit idag förutom smörgåsen till frukost vid halv 9-tiden.. Så snacka om att jag var hungrig. :P:P

Och hunden ska ut på en promenad om ett tag och därefter så tänkte jag sätta igång med några designer om det inte finns något bra på tv:n. Förhoppningsvis har jag tillräcklig inspiration för att kunna knopa ihop en design till utlottning, men vi får se. ;) Jadu, så ser väl min kväll ut inte så speciell men lugn och skön. =) Hur ser er kväll ut?
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback