Torsdag, 9 oktober.

Hej bloggen
Regn och grått ute idag, men det hindrar inte mig ifrån att vara uppe nu. ;) Mobilalarmet ringde vid kl.9 men jag snozade 1½ timme, gick in i duschen vid halv 11. Och har nu precis startat en brasa i kaminen. =) Så att det blir varmt och skönt hemma.

Klockan halv 2 sitter jag på bussen in till Forum Nacka, med min moster. Hon skulle egentligen på arbetsförmedlingen, men måste ha några papper innan dess så vi ska hämta ut mormors medicin istället och samtidigt gå runt där och kolla. =)

Annars så har snart ännu en vecka gått, torsdag redan ju. Kvällen blir lugn, tänkt göra några desigern. :P Nä, frukost nu.
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback