Arg, irriterad och trött! @

Ja, nu är jag inte på mitt bästa humör kan jag säga.
Bloggen har ett stort problem (som jag suttit med i 2-3 timmar skulle jag tro), som jag inte kan lösa. :(:(

Som ni kanske ser på inläggssidan, när ni ska kommentera (vilket ni inte gör allt för ofta....) så ligger vänstermenyn över där och jag vette fan vad problemet är eftersom den ligger perffa på alla andra sidor här i bloggen!! :@ Har iaf skickat iväg en kommentar till Lari(designadinblogg) med en liten förklaring på problemet och hoppas innerligt att han kan försöka klura ut vad felet är.

Och nu är jag så arg, irriterad och trött att jag inte orkar vara uppe längre!
Godnatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback