Gårdagen, söndag alltså ;)

Hello.
Igår åkte jag som sagt till Johan med halv 4 bussen, han mötte mig i Centralen sen så tog vi tunnelbanan till Kista Galleria och hämtade ut biobiljetter för att sen käka lite grann innan bion började vid 18.50. Maten var jättegod, jag beställde någonting som hette "Babylon A.D" och den var helt okej. :) Recension kommer inom kort.

Sen så vet jag också att tiden för designutlottningen har gått ut och en vinnare ska lottas ut. Dock kommer jag inte kunna fixa designen åt vinnaren den här veckan eftersom jag är hos pojkvännen, hihi. ;) Men jag lovar att fixa det så fort jag kommer hem. Annars får vinnaren tjata ihjäl mig. ;);)

Annars så lever jag trotts min dåliga uppdatering, men eftersom jag åkte direkt till Kista igår så ville jag inte gå runt där med min dator som ni kanske förstår. ;) Så just nu lånar jag älsklingens dator eftersom han är vid planen och tittar på sin träning, för att han har gått och dragit på sig en förkyldning, som jag troligen kommer att få också men det struntar jag i. =)

Jahapp, nä inte så mycket mer att skriva här.
Next up; bio-recension. =)
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback