Måndag, 22 september.

Hej Bloggen.
Sovit gott hoppas jag ni har gjort, vilket jag inte direkt har gjort.. :(
Vaknade mitt i natten, ungefär mellan kl.3-4 utav mensvärk. Fyfan säger jag bara!!
Somnade som tur var om efter ett toalettbesök, men vaknade igen vid halv 7. Och denna gång kunde jag inte somna om på över 1 timme, och under den timmen hann syrran både låna min mascara och lämna tillbaka den. Sen sov jag ända till 10, efter att ha somnat om där vid halv 8, utav att pappa tyckte det var dags att gå upp. Mitt mobilalarm hade precis ringt, så jag drog mig några minuter och därefter gick jag upp. Men iaf, måste bara säga att killar har världens tur att de inte har denna period en gång i månaden, det är pest och pina!!!

Men aja, nu struntar vi i det snacket. :P
Älsklingen var tydligen hemma idag, eftersom han inte mådde så bra. Fortfarande förkyldningen som sitter i hans kropp, stackaren. :( Och jag ska ta och städa huset idag + skura det. Och gräsmattan ska klippas (igen). Och sen lite småsaker att göra + jag hoppas jag har ork att göra några designer också, har fortfarande massa på kö. :(

+ recension om matchen igår med lite bilder och en artikel jag hittade på aftonbladet.
Aja, hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* camilla

Snart slutar gräset växa iallafall :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Ja usch och fy, mens är ett jäkla påfund!! Ibland förbannar jag Eva som åt av äpplet, det är ju pga det som Gud straffade oss med mensen hahahaha :)

2008-09-22 @ 16:32:10 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback