Måndag, 29 september.

Hej Bloggen!
Ännu en ny vecka är påbörjad, och den ser ut som alla andra för min del.. Börjar bli segt att gå hemma hela tiden nu, och jobb letar jag hela tiden. Men en dag kommer ett som passar mig hoppas jag. :)

Annars så skjussade jag ner brorsan till läkaren för en stund sen, han ringer nog snart igen och då hämtar jag upp honom och vi passar på att handla hem lite till kylen bl.a. mjölk.

Efter det så kommer jag lägga upp den nya designen som ska lottas ut, så jag hoppas ni kikar in snart igen. :):)
Ha en bra dag.
KRAMAR


PS: vart är alla kommentarer? :S DS.



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* bitte

hoppas du får en bra dag

2008-09-29 @ 12:08:31 | http://blondiesliv.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

börja plugga då så slipper du gå hemma :P :)

2008-09-29 @ 18:04:07 | http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback