Rätsida på mitt liv...?

Ja, nu kanske jag börjar få en rätsida på mitt liv. :):) Äntligen!!

Det är nämligen så att jag och pojkvännen har varit på jakt efter eget boende nu ett tag, och för någon vecka sen fick älsklingen svar ifrån en av de annonserna vi har mailat om. Men svaret på den lägenheten var att Johan skulle ringa tillbaka den 1 september, för att ägaren hade lovat en annan person en visning den dagen, den första september alltså. Så vi "gav upp" den lägenheten. Och igår hade jag ett missat samtal ifrån ett okänt nummer, vilket jag tog och kollade upp på eniro vem ägaren till nummret var, vilket senare visade sig att det var ifrån en annan annons vi mailat om.

Så nyligen tog jag mod till mig, jag har lite telefonskräck, och ringde upp denna ägare. Och imornkväll ska jag och älsklingen på visning. :D Förhoppningsvis har vi eget boende innan oktober, vilket är största prioritering. :):)

Gud vad spännande. Och nu fattas bara att jag får ett positivt svar om jobbet jag har sökt. :D



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Nilla

Härligt att höra! Eller läsa...

Lycka Till!

Kram på er. / Mamma

2008-09-02 @ 22:13:46 | http://artondejuni.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Här händer det grejer! Vore ju kul om ni fick en lgh. Bor ni nära varandra idag?

2008-09-02 @ 23:12:36 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback