S06E04 och S02E04

Då är nedladdningarna klara, de senaste och 4:e avnsitten utav One Tree Hill & Gossip Girl. =)
Känns lite för sent nu att titta på de båda, så får göra det imorn tänkte jag. Efter att jag kommer hem ifrån Forum Nacka och Gustavsberg. Följer med pappa, mamma och mormor imorn. Pappa ska först till Forum Nacka för han har en tid hos sin "ryggdoktor" och sen så hade mormor fått sitt ID-kort klart så till banken i Gustavsberg åker vi sen. + jag ska försöka smita in på djuraffären där och köpa nya fiskar. :D:D Jag funderar på att köpa en svart/brun/vit (bild) istället för den vanliga orange/röda som finns. Vad tycker ni? :P Och en mal vill jag ha också. =)

Nä, sängen nu va? :P
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback