Tandläkarbesök

Då är jag tillbaka framför skärmen efter ett besök inne i stan hon min tandläkaren. Inte vilket rutinbesök som helst, utan när jag är hos tandläkaren så är det pga min tandställning och mina tänder.

Så där jag var idag är alltså hos specielasterna (stavning?) och byter rälsen på min tandställning. Och idag var inge vanligt för mig där, utan för första gången fick jag höra att min munhygien har blivit bättre. :D Tack, älskling för att du tjatar på mig. =) Det är nämligen så att jag alltid har varit lite slarvig på att borsta tänderna, trotts att jag äter och dricker så mycket som innehåller socker. Jag tror att jag är sockerberoende. :P Men men, det har inte med saken att göra.

Och i och med att jag blivit bättre på att sköta mina tänder närmar sig operationen med stormsteg. Det vill säga att den borde göra det, men har fortfarande inte fått någon tid. :(:( Men men, den som väntar på något gott/bra väntar aldrig (alltid enligt mig) för länge.

Men men, nu ska jag spela The Sims 2. :D
Hur har ni haft det hitills?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* karro

jättefin bild i headern :D

kram

2008-09-03 @ 14:57:05 | http://thegirlbehind.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Nilla

Vad duktig du är.

Kram

2008-09-03 @ 18:37:08 | http://artondejuni.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

du tror att du är sockerberoende? du ÄR sockerberoende älskling ;)

2008-09-03 @ 19:39:27
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Fia

tycker jag med!

2008-09-03 @ 22:52:28 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Har du det nya spelet "Livet i lägenhet"?

2008-09-04 @ 05:24:00 | http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback